Onderwijskrant
Home
|
Contact
|
Sitemap
Facebook
|
Tweets
|
Blog
Welkom op de website van
Onderwijskrant
!
Sitemap
Homepage
Wie zijn we?
Redactie
Historiek & project
Dertig jaar
Onderwijskrant
Onafhankelijk en zuiloverschrijdend
Kritische standpunten & klokkenluiders
Kritisch-constructieve opstelling t.a.v. beleid
Actieve en constructieve participatie
Onderwijskrant
als tegengewicht
Gestoffeerde bijdragen over inhoud en vorm
Leerinhouden, vakdidactiek en methodes
Ontscholing, effectieve didactiek en GOK
Toekomst website & samenwerking
Nieuwe nummers
Nummer 196 (januari-februari-maart 2021)
Nummer 195 (oktober-november-december 2020)
Nummer 194 (juli-augustus-september 2020)
Nummer 193 (april-mei-juni 2020)
Nummer 192 (januari-februari-maart 2020)
Nummer 191 (oktober-november-december 2019)
Nummer 190 (juli-augustus-september 2019)
Nummer 189 (april-mei-juni 2019)
Nummer 188 (januari-februari-maart 2019)
Nummer 187 (oktober-november-december 2018)
Nummer 186 (juli-augustus-september 2018)
Nummer 185 (april-mei-juni 2018)
Nummer 184 (januari-februari-maart 2018)
Nummer 183 (oktober-november-december 2017)
Nummer 182 (juli-augustus-september 2017)
Nummer 181 (april-mei-juni 2017)
Nummer 180 (januari-februari-maart 2017)
Nummer 179 (oktober-november-december 2016)
Nummer 178 (juli-augustus-september 2016)
Nummer 177 (april-mei-juni 2016)
Nummer 176 (januari-februari-maart 2016)
Jubileumnummer 175 (oktober-november-december 2015)
Nummer 174 (juli-augustus-september 2015)
Nummer 173 (april-mei-juni 2015)
Nummer 172 (januari-februari-maart 2015)
Nummer 171 (oktober-november-december 2014)
Nummer 170 (juli-augustus-september 2014)
Nummer 169 (april-mei-juni 2014)
Nummer 168 (januari-februari-maart 2014)
Nummer 167 (oktober-november-december 2013): C-attest voor onderwijsbeleid sec & hoger onderwijs
Nummer 166 (juli-augustus-september 2013): Masterplan Martelarenplein: Marteling Vlaamse Masters
Nummer 165 (april-mei-juni 2013)
Nummer 164 (januari-februari-maart 2013)
Nummer 163 (oktober-november-december 2012)
Nummer 162 (juli-augustus-september 2012)
Nummer 161 (april-mei-juni 2012)
Nummer 160 (januari-februari-maart 2012)
Nummer 159 (oktober-november-december 2011)
Themanummer 158 (juli-augustus-september 2011): Ontscholing & Her-scholing. Waarom de school te weinig schoolt!
Nummer 157 (april-mei-juni 2011)
Nummer 156 (januari-februari-maart 2011)
Nummer 155 (oktober-november-december 2010)
Nummer 154 (juli-augustus-september 2010)
Nummer 153 (april-mei-juni 2010)
Nummer 152 (januari-februari-maart 2010)
Nummer 151 (oktober-november-december 2009)
JUBILEUMNUMMER 150 (juli-augustus-september 2009)
Nummer 149 (april-mei-juni 2009)
Themanummer 148: Taalonderwijs, talenbeleid & taalcampagne
Themanummer 147: Vernieuwen in (dis)continuïteit: wetmatigheden & effecten Miskennen relevante onderwijskennis, dwepen met pedagoochelarij
Themanummer 146: Mad Math en Math War
Themanummer 145 (april-mei-juni 2008)
Themanummer 144: Veel O-ZON in onderwijslucht
Themanummer 143: Problemen migrantenleerlingen: aanpakken i.p.v. doordrammen
Themanummer 142: Cultureel leren, Aufklärung & talentontwikkeling
Nummer 141 (o.a. over inclusie)
Themanummer 140: O-ZON-witboek
Artikels tot 2006
Allochtone leerlingen en NT2
Constructivisme
Directe instructie
Ervaringsgericht onderwijs
gelijke onderwijskansen (GOK)
HNL - Het Nieuwe Leren
Hoger onderwijs
ICT
Iederwijs
Inclusie
Inspectie, begeleiding en ministerie
Internationaal vergelijkend onderzoek
(Jaar-)klas en effectieve instructie
Leesonderwijs
Leren leren
Meesterschap
Nieuwe schoolbeweging
Onder de leeslamp
Onderwijsbeleid en kritiek
Ontscholing
Proeftuinen
Rekenonderwijs
Schoolstructuur
Spelling
Studiehuis
Taalonderwijs
Vreemde talen
Forumberichten
Nieuws en Links
Symposia, congressen, petities…
In de pers
Links
Abonnement
Contact
Mailing list
Historiek van de website
Welkom
Wie zijn we?
Historiek & project
Nieuwe nummers
Artikels tot 2006
Forumberichten
Nieuws & links
Abonnement
Contact
Mailing list
Heet van de naald
Nieuw nummer 196
(jan-feb-maa 2021)
Bezoek onze blog
Onderwijskrant Vlaanderen
00599192 bezoekers sinds 2007
Historiek van de website